mandag 30. august 2010

Nærbilder

Den første oppgaven vi fikk, var å ta nærbilder av det nye bygget Vågen vgs. Bildene kunne bli tatt ute eller inne,  og vi skulle jobbe med hvordan vinkling kan få motivet til å se ennå mer spennende ut.

Alle bildene mine er tatt på innsiden av bygget.



Det første bildet jeg tok, var av kokongen midt inne i bygget. 
Jeg syns dette bildet fikk en kul vinkling. 
Med Photoshop gjorde jeg bilde varmere.


Dette bildet er fra inni en garderobe.
Med Photoshop gjorde jeg fargene litt sterkere og varmere.


Jeg syns dette bildet er ganske kult. 
Det er tatt av noen skapdører inne i tegnesalen.
Man ser at fokuset er på det første håndtaket, og da hvordan dette skapet er klarest og skarpest.
Photoshop ga bildet mer kontrast.




Frøya  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar