mandag 30. august 2010

Refleksjoner

Refleksjon er tilbakekasting av lys og lyd!

Denne oppgaven gikk ut på å ta bilder av refleksjoner. Jeg og Ine Beate gikk sammen med hvert vårt kamera for å ta bilder.



Det første bilde jeg tok var av meg selv. 
Refleksjonen her er gjenspeilingen av meg selv i vinduet. 
Her har jeg brukt Photoshop til å forsterke fargene.


Her er en av båtene i vågen. 
Man kan tydelig se refleksjonen i vannet.
Jeg har forsterket fargene på båten og refleksjonen, og gjort alt annet svart-hvit.


Her har jeg tatt bilde av Ine Beate som gjenspeiles i telefonen sin. 
Ideen med bilde var å få frem ansiktet hennes, og i tillegg bakhodet.
Jeg syns komposisjonen på bildet er bra. 
Kinnet/bakhodet hennes tar ca. halve bilde, så blir resten brukt på hånden og telefonen. 
Kinnet/bakhodet hennes er uklart, mens selve fjeset er skarpt og klart.
Jeg brukte Photoshop til å gjøre fargene litt varmere.




Frøya  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar