mandag 6. juni 2011

Avsluttning

Da var det endelig sommer, noe jeg tenker på som veldig positivt. Det eneste jeg ikke liker med det er at jeg da er ferdig med faget trykk og foto. Trykk og foto er det faget jeg har kost meg mest med gjennom hele skolegangen min. Jeg interesserer meg veldig mye for foto, og vil gå videre med dette.

Jeg kunne noen småting om kameraet og photoshop før vi begynte med faget, men har lært utrolig mye. Blant annet mer om blender, iso og lukkertid, kreative måter å ta bilder på, og bruk av lys og reflektorer. Jeg har også lært masse om trykk, noe jeg ikke kunne noenting om fra før av.

Alt i alt et veldig morsomt og interessant fag, som jeg har gledet meg til å jobbe med, og som jeg kommer til å huske som det kjekkeste faget fra skolegangen min til nå.

Takk for ett kjekt og lærerikt år Brit Iren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar