fredag 14. januar 2011

Oppsummering 1. termin



Her kommer en oppsummering over hva jeg syns om trykk og foto faget så langt, 1. termin.




1. Foto
Jeg liker foto delen veldig godt. Syns både det å ta bilder, og det å redigere dem er veldig interessant og gøy. Innleveringene av 10 foto med forskjellige kategorier er veldig morsomt, fordi jeg finner oppgaven utfordrende og jeg blir nødt for å tenke kreativt for å få et bra bilde.

Selve foto delen syns jeg har vært helt grei, skulle ønske vi kunne lære litt mer om redigering av bildene våre i Photoshop. Spesielt gjerne portrett.

2. Trykk
Dette er interessant fordi jeg ikke kan noe om det fra før av, så jeg lærer noe hele veien. Jeg syns egentlig ikke det er veldig kjekt, bortsett fra når vi trykket vårt eget motiv på t-skjortene.


4. Blogg
Jeg liker bloggen siden jeg da har alt på en plass, og kan se på det jeg tidligere har gjort når som helst. Det er også positivt for man mister ikke noe, har man lagt et innlegg så skal det ligge på bloggen. Og også hvis læreren er usikker på om noen har levert for sent, er det lett å se dato og klokkeslett.


3. Arbeidsmetoder
Vi arbeider mye på skolen, og hvis det er noe vi må blogge om må vi oftest gjøre det ferdig til neste gang vi har faget. Jeg syns dette er veldig greit.


Alt i alt et kjekt, lærerikt halvår, med mange spennende og interessante oppgaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar